Обмін і повернення товару належної якості

Так, Ви можете обміняти або повернути (придбаний у нас) товар протягом 14 днів після його отримання.

Відповідно до ст. 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів з отримання замовлення, якщо дотримано таких умов:

  • товар не був у вживанні, на ньому відсутні сліди використання: подряпини, сколи, потертості, програмне забезпечення не змінювалося тощо.
  • товар, а також аксесуари до нього мають повний комплект, упаковка не порушена.
  • збережено цілісність гарантійних/заводських стікерів/пломб.

Якщо до моменту обміну аналогічного товару немає у продажу, Ви можете або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продажу.

Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у эксплуатації та не має слiдiв використання!

При поверненні грошей за товар належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару в момент його купівлі. Гроші повертаються покупцю протягом 2-5 днів із моменту отримання повернення.

 

Обмін і повернення товару неналежної якості

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку споживач має право на заміну товару чи повернення грошей. Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:

  • він взагалі не може бути усунений;
  • на його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів або ремонт неможливий в інший узгоджений сторонами строк;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено у договорі.

При поверненні товар перевіряється технічним фахівцем протягом 7 робочих днів. Іноді цей термін може бути збільшений, оскільки пристрій перевіряється на автомобілі і можуть виникнути затримки під час пошуку відповідного автомобіля.

Якщо проблема пов'язана із заводським браком або повернення товару, то впродовж 10 днів ми повертаємо гроші або змінюємо товар на новий. Якщо несправність виникла з вини клієнта, товар повертається назад чи обговорюються умови платного ремонту.
При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов, а також встановлення достовірності фактів, викладених в Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" складає 14 днів.

Як зробити обмін чи повернення товару?

Для уточнення інформації (причин повернення, деталей) щодо повернення або обміну, відправлення фото/відео товару ви можете написати нам на пошту:

proscan.com.ua@gmail.com -  або зателефонувати по номеру:

+38(093)3939595

Графік роботи інтернет-магазину:

Пн-Пт з 12:00 до 19:00
Сб. з 12:00 до 16:00
Неділя – вихідний
 

Для повернення товару необхідно мати:

  • товар з повною комплектацією;
  • заповнений бланк-заява;  Скачати бланк заяви 
  • документ підтверджуючий купівлю (товарний чек);
  • товарна накладна;
  • документ, що засвідчує  особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

Відправка товару на повернення або обмін з регіонів:
Повернення товару з регіонів України здійснюється компанією Нова пошта.
-Товар повинен бути запакований (наприклад в пузирчату плівку), щоб він не пошкодився під час доставки.

Вартість доставки оплачуєте ви!

В посилці повинно бути:

  • письмова заява; Скачати бланк заяви
  • товар (і вся його комплектація);
  • копія товарного чека;
  • товарна накладна;

Зверніть увагу, якщо в посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми відправляємо посилку назад без розгляду!

 

У яких випадках обмін/повернення не відбувається?

  • минуло більше 14 днів з моменту отримання замовлення
  • при відсутності/порушення гарантійних пломб
  • порушення цілісності упаковки та пошкодження зовнішнього вигляду товару
  • наявності механічних чи інших ушкоджень
  • наявності пошкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • ремонту чи зміни конструкції прилада
  • відкриття корпусу прилада
  • пошкодження, спричинені використанням обладнання не за призначенням
  • пошкодження при неправильному підключенні
  • несправності, що виникли внаслідок недбалого використання (проникнення всередину вологи, пилу, сторонніх предметів)
  • несправності, що виникли через зміну прошивки